Eerste Intel B770 en 750 Batttlemage-videokaarten lijken in aantocht te zijn

Lid geworden
mrt 6, 2017
Intel beet het spits af met de introductie van nieuwe gpu’s. Het bedrijf presenteerde eind vorig jaar de Intel Arc B580 en Arc B570 gpu’s. Inmiddels wordt langzaam maar zeker duidelijk dat de volgende generatie in zicht is. Langzaam worden de voorbereidingen te treffen om videokaarten op basis van de nieuwe chip op de markt te brengen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Kan interessant wezen, alleen ik hoop nu niet dat ze een Vcard ontwikkelen welke tegen de tijd dat deze uiteindelijk uitkomt vergelijkbaar is met de nieuwe generatie low performance Vkaarten van AMD en Nvidia.

Kan interessant wezen, alleen ik hoop nu niet dat ze een Vcard ontwikkelen welke tegen de tijd dat deze uiteindelijk uitkomt vergelijkbaar is met de nieuwe generatie low performance Vkaarten van AMD en Nvidia.

Toch fijn, concurrentie voor AMD's RX 6500:bigok:

Toch fijn, concurrentie voor AMD's RX 6500:bigok:

Je hebt natuurlijk altijd wel extremisten onder de Low performance kaarten, maar zoals ik al schreef het gaat om de nieuwe generatie low performers. Budget heb ik maar weggelaten want dat is iets uit het verre verleden, ook geldig voor de low performers.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh