Gerucht: laatste Apple Vision Pro is van de productieband gerold

Lid geworden
mrt 6, 2017
https://www.technologyinsider....Apple is gestopt met de productie van zijn dure Vision Pro-headset, berichten verschillende media. Het gerucht dat de laatste headset van de productieband is gerold, komt niet als een verrassing. In juni doken er al geruchten op die claimden dat Apple partners verteld zou hebben dat de productie eind 2024 afgerond moest zijn. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik denk zelf dat ze helemaal mee stoppen.
Maar dat is denk ik ook heel het probleem, bedrijven ontwikkelen allerlei toepassingen voor dit soort brillen, want er zijn diverse mooie toepassingen hiervoor en dan blijkt plotseling dat de leverancier zoals Apple en Microsoft er mee stoppen.

Ik denk zelf dat ze helemaal mee stoppen.
Maar dat is denk ik ook heel het probleem, bedrijven ontwikkelen allerlei toepassingen voor dit soort brillen, want er zijn diverse mooie toepassingen hiervoor en dan blijkt plotseling dat de leverancier zoals Apple en Microsoft er mee stoppen.
Het kost ook ontzettend veel geld om zaken hiervoor te ontwikkelen, daarvoor moet er eerst voldoende massa zijn. Overigens heeft Microsoft met de Amerikaanse defensie wel een mooie klant voor zijn headset.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh