Google ‘Essentials’-app lijkt naar Windows 11 laptops te komen, beginnende bij HP

Lid geworden
mrt 6, 2017
Google heeft vrij recent zijn ‘Essentials’ desktop-app uitgebracht. Deze app levert verschillende traditionele Google-apps in een enkele locatie, waardoor deze makkelijk terug te vinden zijn. Onder de apps die gebundeld zijn in de Essentials-app vallen Google Photos, Google Drive, en Google Messages. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Hahaha dit is weer net zoiets belachelijks als het browserkeuzescherm....

Mensen hadden toch de keuze om hun eigen browser te installeren? Door hem gewoon te downloaden van de site van de browser, en te installeren.

Nu dit weer.... De EU wil dit en dat.... (Als ik nog Windows zou gebruiken, zou ik de weg naar die apps van Google wel vinden). En iedereen die dit wil, vind dit wel...

Maarja, beter eerst installeren, zodat mensen het er daarna weer eraf kunnen donderen

Een nieuwe laptop kan je het beste gelijk van een schone installatie voorzien, de hoeveelheid bloatware die fabrikanten er op zetten begint inmiddels absurde vormen aan te nemen.

Hahaha dit is weer net zoiets belachelijks als het browserkeuzescherm....

Mensen hadden toch de keuze om hun eigen browser te installeren? Door hem gewoon te downloaden van de site van de browser, en te installeren.

Nu dit weer.... De EU wil dit en dat.... (Als ik nog Windows zou gebruiken, zou ik de weg naar die apps van Google wel vinden). En iedereen die dit wil, vind dit wel...

Maarja, beter eerst installeren, zodat mensen het er daarna weer eraf kunnen donderen

Of voor de onwetende die het toch gebruiken, eraan gewend raken en het ooit weer zullen installeren.. Denk dat ze juist die doelgroep proberen te raken.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh