Hator Hyperpunk 3 en Phoenix 2 headset Review. Betaalbaar met aandacht voor de kwaliteit van het geluid

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review bespreken we drie headsets: de draadloze en bedrade variant van de HyperPunk 3, en de draadloze Phoenix 2 – alle van Hator. Het zijn aantrekkelijk geprijsde headsets van een merk dat nog niet zo heel lang in onze markt actief is. We hebben ze voor je getest en onze bevindingen in deze review verzameld. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
De draadloze versie is met een totaalgewicht van 250 gram tien procent zwaarder dan de niet-draadloze versie. Toch is het geen zwaargewicht als je hem vergelijkt met andere draadloze headsets. Het comfort is vergelijkbaar, en ook hier passen 5 cm grote flappers in de oorkussens. Een nadeel van dit model is wel dat het opladen twee uur kost en er geen snellaadmode is ingebouwd.

Deze tekst staat er 4x op pagina 3 en 4

En kijk ook even naar het volgende op pagina 1:

Voor 35 euro haal je de eerste variant in huis, voor 50 euro heb je het gemak van usb, en voor 70 euro profiteer je van de vrijheid van een draadloze verbinding. De Phoenix 2 wordt voor honderd euro verkocht en is dus boven de HyperPunk gepositioneerd.

op pagina 4, specificaties zie ik 35, 70 en 25 euro

en op pagina 6, de conclusie zie ik bij de + en- 50, 70 en 100 euro

Laatst bewerkt:
Deze tekst staat er 4x op pagina 3 en 4

En kijk ook even naar het volgende op pagina 1:

op pagina 4, specificaties zie ik 35, 70 en 25 euro

en op pagina 6, de conclusie zie ik bij de + en- 50, 70 en 100 euro
Dank voor je opmerking. De drivers zijn in alle gevallen: 4 cm groot, er is ruimte voor oren van zo'n 5cm.

Ik ben zelf nog op zoek naar een goede headset ~ €100, Alleen dan wel met 3.5mm jack en volumeregeling (liefst in de kabel) en Over-Ear, en indien Mic aanwezig, moet deze eraf te halen zijn.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh