Ik heb wat spullen over, ruilen!

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik wou dat ik thuis wel een postkantoor had, dan hoef je de pakketjes niet te brengen, maar dan komen ze het gewoon aan je deur ophalen. :ROFLMAO::ROFLMAO:

Laatst bewerkt:
Dan is er voor jouw de https://viatim.nl/inschrijven-als-p...qz0oX-U95lR2nEAKNi1NjBk-ITDW15JIaApKUEALw_wcB
:mail:
😂😅🤣
Maar serieus het is altijd een heel gedoe, de juiste doos vinden incl bubbelfolie/schuim en de juiste tape is natuurlijk weer op. Waarna alles weer naar zo’n pakket verzend punt moet.

Doos vinden is niet zo lastig, ze bewaren wel iets meer.. Als je zelf iets online besteld zal je vast wel ergens een doos van overhouden.
Bubbelfolie / schuim, stja misschien zoek je iets te diep.. Maar kranten heb ik er genoeg van liggen of snippers uit de versnipperaar.
Tape haal je gewoon voor een redelijk prijs bij de action. Als je 2 meeneemt kan je nog wel even tegen aan.

Een label maken doe ik zelf online.. Dus ik hoef het ding alleen even af te geven bij de balie en dan krijg je een inleverbonnetje terug.

En daarna als ik veel zou moeten inleveren, dan begin ik eerst bij de gene die iets eerst van mij gekocht hebt.. De rest moet dan maar een beetje meer geduld hebben en langer wachten.

Er zit iig wel leuke hardware tussen. (y)
Maar een 3,5 uur rijden is het niet waard.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh