InkReader Duo concept doet denken aan LG Dual Screen hoesje in de vorm van een e-reader

Lid geworden
mrt 6, 2017
In de afgelopen jaren zijn er verschillende e-readers op de markt gekomen die het formaat hebben van een smartphone, in plaats van een tablet. Daarnaast zijn er zelfs enkele smartphones uitgekomen die gebruikmaken van een e-ink scherm. Een logische volgende stap is enkele ontwerpen te lenen die we over de jaren bij smartphones langs hebben zien komen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik gebruik zelf nog de LG velvet met het dual screen hoesje.
Die begint nu wel echt te oud te worden, maar ik ga het wel heel jammer vinden dat ik het extra tweede scherm moet missen.
Een volledige foldable is me ook te duur.
Ik hoop dat een van de smartphone fabrikanten hier iets mee doet, dan kan ik zonder zorgen upgraden.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh