Intel Arc B770 nabij? AIDA64-update vermeldt Battlemage G31-GPU

Lid geworden
mrt 6, 2017
Er is opnieuw een verwijzing naar Intels BMG-G31-gpu opgedoken. Dit keer wordt de onaangekondigde Battlemage-chip bij naam genoemd in de patchnotes van een bètaversie van AIDA64 Extreme. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Wat Vragen voor de echte kenners op dit vlak.

Alle gamers hadden volgens mij grote hoop dat Intel hier dé grote concurrent zou gaan worden van de gevestigde duopoly. Dat lijkt echter nog steeds niet het geval.
Is het in jullie mening een net niet concurrerende prijs die dat veroorzaakt of is het de performance. Ook vind ik het zo vreemd dat Intel niet erg gefocussed lijkt te zijn. Willen ze echt gamers aanspreken met deze producten of niet ? Zo ja, doen ze dan wel voldoende om die serieus groep aan te spreken ? Vooralsnog snap ik nog steeds niet waar ze naar toe willen in elk geval.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh