iPad Air 2024 (M2)

Lid geworden
mrt 6, 2017
Je hebt tablets en de iPad. De iPad heeft het fenomeen tablets bekendgemaakt. Dit jaar heeft Apple een paar nieuwe modellen op de markt gebracht, waaronder de nieuwe iPad Air. Deze tablet beschikt over een M2-chip en is verkrijgbaar vanaf ruim 700 euro. Voor dat geld koop je ook een leuke laptop. Wat dit model te bieden heeft, bekijken we in dit artikel. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Prima review weer, ik zie gelukkig geen reden voor een upgrade vanaf de Air 2022.
Je moet er bij de standaard iPad als alternatief wel rekening mee houden dat je meer dan alleen rekenkracht inlevert.
Het scherm van de Air is aanzienlijk beter en ook qua geluid is het een behoorlijke stap vooruit.

En dan te bedenken dat ik mijn iPad Air 2 (die het nog prima doet en ik bij mijn Yamaha keyboard gebruik) destijds gekocht heb voor 430 euro...
Ze zijn niet stuk te krijgen, ik heb de iPad Air nog liggen, inmiddels 10 jaar oud en hij werkt nog perfect.
Helaas werken niet alle apps er meer op, sommige stellen eisen aan de IOS versie.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh