Lenovo kondigt op CES mogelijk eerste apparaat met SteamOS aan buiten de Steam Deck

Lid geworden
mrt 6, 2017
In de afgelopen weken lijkt het vrijwel zeker dat de SteamOS linux-distributie ook binnenkort op andere apparaten beschikbaar komt. Valve had dit al ruim een jaar geleden bevestigd, maar dit jaar zijn dergelijke apparaten niet aangekondigd. Daar lijkt op CES 2025 verandering in te komen met, onder andere, een apparaat van Lenovo. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Top nieuws, ik ben totaal geen liefhebber van Windows op een handheld dus meer aanbod met SteamOS kan ik alleen maar toejuichen.
Misschien wordt 2025 dan een jaar om weer eens een handheld te proberen, de laatste die ik in handen heb gehad was een Atari Lynx.

Atari.jpg

Top nieuws, ik ben totaal geen liefhebber van Windows op een handheld dus meer aanbod met SteamOS kan ik alleen maar toejuichen.
Misschien wordt 2025 dan een jaar om weer eens een handheld te proberen, de laatste die ik in handen heb gehad was een Atari Lynx.

Bekijk bijlage 545
Ik heb het orgineel, zeg maar de eerste versie en hij werkt nog steeds :).

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh