Lexip NP93 Neptunium Alpha review. Innovatieve muis met joystick

Lid geworden
mrt 6, 2017
Het Franse Lexip heeft met de NP93 Neptunium Alpha een eigenwijze muis op de markt gebracht, namelijk een model met een eigen joystick. Waar topmodellen van bijvoorbeeld Logitech een scrollwiel hebben waarmee je in één richting kunt scrollen, belooft Lexip met de NP93 bewegingsvrijheid in alle richtingen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Puike review! en een leuk product om zelf eens uit te proberen, het gaat bij een stukje gereedschap als dit toch om het gevoel.
Voor mij is het grootste minpunt het gebrek aan ondersteuning voor de Mac, bedraad zou ik weer aan moeten wennen denk ik en de glijders zijn wellicht wat op te ruwen.
Het blijft dus even afwachten of er nog een vervolg op komt met Mac ondersteuning, voor de prijs hoef je het uitproberen niet te laten.

Open LCS, select profile, click on its "edit" icon, click "Download" : you get a .lxa file that can then be re-imported on any LCS install. Done !

@Mitch074 ga ik testen. Dank je. Zou een van mijn minpunten oplossen. Ik heb het niet gevonden en kon er ook in handleiding niets van vinden.

Ben niet tegen innovatie, echter ik kan maar niet de indruk afschudden dat dit stickje iets is waar ik continue onbedoeld tegen aan zou duwen.
Post automatically merged:

Overigens intrigeren de keramische glijders mij dan weer wèl. Ik raak snel geïrriteerd door slecht glijden en vuil onder mijn muis wat begint te plakken en krassen.

Fijn artikel om te lezen trouwens !

Laatst bewerkt:
De review is op het punt van de exportfunctie aangepast en nog wat extra info toegevoegd. Dank voor de input en feedback.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh