Om gewoon eens te ervaren is dit een prima muis.
Voor de wat gevorderde die er meer aan uit kan/wil geven kan beter voor de Logitech MX Ergo gaan.
Kantelbaar, wel bedraad aan te sluiten, als ik mij niet vergis ook de DPI dmv knop aan te passen. Ook is deze door de metalen kantelplaat wat zwaarder. Persoonlijk vind ik dat fijn, omdat je vooral in het begin wilt gaan "muizen" als vanouds. het hogere gewicht "attendeert" je er wel op dat je hem gewoon kan laten staan.
Momenteel gebruik ik hem alleen bij de HTPC. Het is even een leerproces, waar je muis in het begin over het hele scherm heen vliegt. Maar langzamerhand worden de bewegingen wel vloeiender. Misschien dat ik hem eens wil gaan proberen op de " werk PC" om te ervaren hoe gaat over 3 schermen.
op de site van logitech:
Met de knop voor precisiemodus (dpi) kunt u naadloos schakelen tussen de modi voor nauwkeurige en snelle tracking.
Shop MX Ergo. Biedt een aanpasbare kantelhoek voor een betere polshouding, nauwkeurige soepele tracking, ondersteuning van de hand, workflow op meerdere computers en meer
www.logitech.com
En met Logi Options kun je de muis per programma instellen.
De vrije loop op een muiswiel vind ik zelf behoorlijk irritant, en staat per ongeluk wel eens ingedrukt op andere muizen die ik heb (m500 uit mijn hoofd) Daarvoor in de plek werk ik persoonlijk liever met Home/End/PageUp/PageDown
Tevens heeft deze muis een knop met Bolt/BT schakelaar, waarmee je door te switchen kunt kiezen tussen Bolt of Bluetooth... Waardoor je dus de muis kunt gebruiken op bijvoorbeeld een PC en daarnaast een laptop dmv een druk op deze knop.
Deze muis vind ik wel een aanrader als je wat meer wenst.
En mocht deze muis bij de Werk PC ook bevallen, dan komt hier zeker nog een 2e van in huis.