(Micro-) ATX-kasten met veel glas en zijwaarts geplaatste ARGB-fans bij Sharkoon

Lid geworden
mrt 6, 2017
Sharkoon heeft zijn assortiment pc-behuizingen aangevuld met de AK6 RGB en MK6 RGB. Beide modellen hebben een frontpaneel van glas, met zijwaarts geplaatste fans vooraan voor airflow. Alle varianten van de AK6 en MK6 zijn per direct beschikbaar, met een adviesprijs van respectievelijk 85 en 80 euro. De fabrikant levert ze in zwart of wit. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik heb hierbij een déjà vu momentje, of ze maken bij Sharkoon heel veel aquaria behuizingen tegenwoordig.
Als ze daar hun eigen glazen maar niet mee ingooien. :eek:

Ik heb hierbij een déjà vu momentje, of ze maken bij Sharkoon heel veel aquaria behuizingen tegenwoordig.
Als ze daar hun eigen glazen maar niet mee ingooien. :eek:
Nou heb ik er toevallig eentje op mijn bureau staan. Het is een verrassend leuk ding voor het geld.

Ik ben benieuwd, maar wat ik bedoelde is dat er 2 artikelen staan over de zelfde kast.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh