Microsoft 365 wordt fors duurder

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Helaas, alles wordt duurder. De afgelopen 4 of 5 jaren heb ik inderdaad elk jaar hetzelfde betaald, dus het lijkt er op dat ze wat achterstand willen inhalen en er dan Copilot bij doen als extraatje. Daar zit ik persoonlijk niet echt op te wachten, dus ik hoop dat in september, als mijn abo afloopt, de "classic" nog steeds beschikbaar is.

Ook opvallend, en weinig gemeld, maar de AI-functionaliteit is alleen voor de eigenaar van een Family-abonnement en niet voor alle personen binnen een Family-abonnement. Het is zelfs niet mogelijk de AI-functionaliteit als eigenaar aan een ander familielid te geven. Zie https://support.microsoft.com/nl-nl...-credits-68530f1a-4459-4d02-9818-8233c1f673b8 Willen gezinsleden van een Familie-abo wel AI gebruiken moeten ze daarvoor of een eigen abonnement afsluiten of je moet met de hele familie Copilot Pro nemen. / Dat het alleen voor de eigenaar is, is zondermeer vreemd voor een abonnement dat "Familie" heet.

Ook opvallend, en weinig gemeld, maar de AI-functionaliteit is alleen voor de eigenaar van een Family-abonnement en niet voor alle personen binnen een Family-abonnement. Het is zelfs niet mogelijk de AI-functionaliteit als eigenaar aan een ander familielid te geven. Zie https://support.microsoft.com/nl-nl...-credits-68530f1a-4459-4d02-9818-8233c1f673b8 Willen gezinsleden van een Familie-abo wel AI gebruiken moeten ze daarvoor of een eigen abonnement afsluiten of je moet met de hele familie Copilot Pro nemen. / Dat het alleen voor de eigenaar is, is zondermeer vreemd voor een abonnement dat "Familie" heet.
Dan kunnen we toch wel spreken over een gewone prijsverhoging, 1 user krijgt copilot en de rest niks. Nu, ik ben wel eens benieuwd naar de werkelijke kost om zo'n AI model draaiende te houden. Op dit moment moet dit gewoon zeer fors zijn voor partijen als MS

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh