Microsoft presenteert nieuw ergonomisch toetsenbord

Lid geworden
mrt 6, 2017
Microsoft heeft een nieuw ergonomisch, draadloos toetsenbord gepresenteerd. Het Compact Ergonomic Keyboard kost 119 euro en komt binnenkort uit, meldt fabrikant Incase. Dit merk heeft de accessoiretak van Microsoft overgenomen, nadat Microsoft in 2023 aangaf te stoppen met het ontwikkelen en produceren van invoerapparatuur. Volgens Incase is dit toetsenbord geproduceerd met Microsoft-onderdelen, via dezelfde productieketen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ben benieuwd hoe de kwaliteit bij deze OEM is. Ben een longtime ergonomisch typer, logitech en Microsoft. Had bij de toetsenborden altijd lichte voorkeur voor de laatste en prijs me gelukkig thuis nog een Natural Keyboard Pro te hebben. Net nog even lekkerder tikken dan die laatste generaties met die hele vlakke toetsen (wel minder lawaai) waar ik op mijn werk op typ. In elk geval mooi dat er nog leven is voor ergonomische toetsenborden, want ik dacht even dat het voorbij zou zijn.

Geen numpad is een no-go voor mij

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh