Microsoft werkt aan handheld die beste van Xbox en Windows moet combineren

Lid geworden
mrt 6, 2017
Microsoft werkt aan een handheld console die een aangepaste Windows-ervaring moet leveren. Dat heeft Microsofts vicepresident van 'Next Generation' Jason Ronald verteld aan The Verge. Het bedrijf zou dit jaar nog meer informatie naar buiten brengen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik roep al een tijdje dat een standaard Windows het niet is voor een handheld en nu is in Redmond het licht ook aangegaan, dit klinkt als een soort Windows Enterprise om te gamen.....top!
Als ze het gaan combineren met de Xbox interface hoop ik wel dat het oude home screen gebruikt gaat worden, het huidige is een drama want het leven is domweg te kort om zoveel te scrollen.

Voor bepaalde games lijkt me een handheld wel leuk, alleen dan wel SteamOS. Microsoft/Windows komt er hier niet meer in.

Voor bepaalde games lijkt me een handheld wel leuk, alleen dan wel SteamOS. Microsoft/Windows komt er hier niet meer in.
Idd voor bepaalde games, maar ook vooral in bepaalde situaties zoals in het vliegtuig.

Steam OS is idd erg fijn maar heeft als groot nadeel dat games met anti cheat software er niet op werken. Ik hoop dat ze dat nog een keer gaan aanpakken.

Hmm, vind ze aan de late kant een beetje of ze moeten met iets goeds met dito prijs gaan komen.

Steam OS is idd erg fijn maar heeft als groot nadeel dat games met anti cheat software er niet op werken. Ik hoop dat ze dat nog een keer gaan aanpakken.

Als het echt doorzet met SteamOS, komt dat vanzelf wel.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh