Minisforums draagbare monitor met QHD-touchscherm en 144 Hz kost 209 euro

Lid geworden
mrt 6, 2017
Minisforum heeft met de MSS-A156 zijn eerste draagbare monitor onthuld. Dit 15,6-inch model is voorzien van een ips-aanraakpaneel met een resolutie van 2.560 x 1.440 pixels en een 144Hz-refreshrate. Hij is terug te vinden op de webshop van het bedrijf en heeft een prijskaartje van 209 euro. De eerste exemplaren worden volgens het bedrijf rond eind mei verzonden vanuit Duitsland. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Die draagbare schermen zijn er mooi op vooruit gegaan. Iets meer dan een jaar geleden betaalde je nog dik boven de 200 voor een 15" met 1080p resolutie, en niet bepaald geweldig beeld.

Die draagbare schermen zijn er mooi op vooruit gegaan. Iets meer dan een jaar geleden betaalde je nog dik boven de 200 voor een 15" met 1080p resolutie, en niet bepaald geweldig beeld.
Helemaal mee eens, heb exact een zelfde ervaring.
Ik heb zitten zoeken naar het addertje onder het gras. Met mijn toegegeven beperkte kennis van zaken over beeldschermtechniek lijkt dit een heel behoorlijk stukje mobiele randapparatuur.

Helemaal mee eens, heb exact een zelfde ervaring.
Ik heb zitten zoeken naar het addertje onder het gras. Met mijn toegegeven beperkte kennis van zaken over beeldschermtechniek lijkt dit een heel behoorlijk stukje mobiele randapparatuur.
Ik vind het wel zeer handig, heb zelf een AOC I1601P en ben daar erg blij mee, zit vaak op verschillende flexplekken en dan is het handig om samen met een extra keyboard en muis heel snel je eigen comfortabele werkplek op te zetten. De beeldkwaliteit is echt wel minder dan mijn laptopscherm maar als extra kantoorscherm gaat het nog.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh