Nieuw Windows 11 startmenu verbergt voortaan enkele veelgebruikte acties

Lid geworden
mrt 6, 2017
In een nieuwe testversie van Windows 11 voor Windows Insiders zit een aangepast startmenu. Deze Build 26120.961 heeft enkele duidelijke aanpassingen aan het account manager venster in het start menu. Deze moet volgens Microsoft voortaan het eenvoudiger maken om direct informatie over je account in te zien. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Man man man, wat een geklootzak daar bij Microsoft.

Ipv dingen makkelijker te houden, gaan ze nu weer veelgebruikte dingen eruit slopen voor dit soort informatie... Is dit nou interessant om 10x op een dag tegen te komen.

Ik vraag me slecht af wat soort mensen deze ideeën bedenken. Volgens mij moeten ze vooral zichzelf bezig houden.
Misschien weer eens een grote ontslagronde organiseren bij Microsoft om zulke ideeën en mensen van tafel te vegen.
Microsoft kan zich duidelijk teveel fouten veroorloven.

Ondanks dat ik best wat moeilijke punten ben tegengekomen met de overstap naar Linux, ben ik wel blij dat ik het heb gedaan. Want wat ik de afgelopen jaren lees mbt Windows 11 zou mij als gebruiker de strot uit hangen.

Wellicht zijn ze windows 11 zo aan het verzieken zodat je vanzelf naar windows 12 overstapt die nog erger is.

Ga voor me nieuwe builds wel tijdelijk windows 10 LTSC gebruiken.. Voor me dedicated game server helemaal.

Als ik wat verder gevorderd ben uiteraard naar linux.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh