Nieuwe Apple Mac Mini-accessoire voegt tot 8 TB opslag toe met 40 Gbps overdrachtssnelheid

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Orico MiniMate is de nieuwste accessoire voor de Apple M4-gebaseerde Mac mini. Met 40 Gbps overdrachtssnelheden kan de accessoire tot 8 TB aan opslag bieden met 512 GB, 1 TB, 2 TB en 4 TB eveneens beschikbaar. De nieuwe M4 Mac mini bevat NAND-modules die kunnen worden geüpgraded, mits je van solderen houdt. Daarom is een externe ssd, zoals de Orico MiniMate, een oplossing om de hoeveelheid opslag uit te breiden. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
De koppeling werkte niet dus hierbij een nieuwe koppeling naar Orico
Een mooie externe opslag voor de Mini maar wel prijzig.

Zelf heb ik de RayCue hub al besteld daar kan je zelf een M.2 ssd in plaatsen en je hebt een aantal aansluitingen extra, zie nu dat de prijs inmiddels met € 19.- is verhoogd sinds m'n bestelling. :d

Zelf heb ik de RayCue hub al besteld daar kan je zelf een M.2 ssd in plaatsen en je hebt een aantal aansluitingen extra, zie nu dat de prijs inmiddels met € 19.- is verhoogd sinds m'n bestelling. :d
Ik zie het, bedankt. Ik pas het aan.

Heb net een M4 Mac Mini besteld. Die RayCue ziet er uit als een instabuy. Echt een heel mooie prijs voor het product!

Heb net een M4 Mac Mini besteld. Die RayCue ziet er uit als een instabuy. Echt een heel mooie prijs voor het product!
Ja het ziet er goed uit ik ben benieuwd hoe hij in het echt is, ze gaan vanaf de 15de verzenden en ik hoop er een beetje vroeg bij te zitten.

De Mini is echt geweldig, in welke configuratie heb je hem besteld?

Ja het ziet er goed uit ik ben benieuwd hoe hij in het echt is, ze gaan vanaf de 15de verzenden en ik hoop er een beetje vroeg bij te zitten.

De Mini is echt geweldig, in welke configuratie heb je hem besteld?
Basis config. Voor mijn doeleinden ruim voldoende en een fantastische prijs

Basis config. Voor mijn doeleinden ruim voldoende en een fantastische prijs
Dat is ook top prijs kwaliteit onverslaanbaar, ik wilde 512 GB om er zeker van te zijn een aantal jaar vooruit te kunnen om er vervolgens later achter te komen dat je de home folder van Mac OS probleemloos op een externe ssd kan plaatsen. :eek:

Dat is ook top prijs kwaliteit onverslaanbaar, ik wilde 512 GB om er zeker van te zijn een aantal jaar vooruit te kunnen om er vervolgens later achter te komen dat je de home folder van Mac OS probleemloos op een externe ssd kan plaatsen. :eek:
Ik kon me er niet toe brengen om het extra geld neer te leggen voor 256GB extra. Maar met de snelheid van Thunderbolt 4 is een externe SSD niet bepaald een bottleneck meer.
Dus de keuze was rap gemaakt.

Ik kon me er niet toe brengen om het extra geld neer te leggen voor 256GB extra. Maar met de snelheid van Thunderbolt 4 is een externe SSD niet bepaald een bottleneck meer.
Dus de keuze was rap gemaakt.
Ik gebruik al meer dan 12 jaar iPhone en iPad maar dit is mijn eerste Mac, ik zat met de aankoop dus nogal in een Windows mindset en ben dus ook nog voor 24 GB geheugen gegaan omdat ik met Parallels wil gaan werken.

Ach, uitgesmeerd over 6/7 jaar weet ik het nog wel te rechtvaardigen voor mezelf.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh