Nieuwe Steam Machine op komst? Valve-apparaat met HDMI-poort, SteamOS en AMD-hardware ontdekt

Lid geworden
mrt 6, 2017
Valve is mogelijk bezig met de ontwikkeling van een nieuwe gamingapparaat. Dat stelt een Redditor die verwijzingen heeft gespot in een update voor de Steam Deck-kernel. In tegenstelling tot de voorgenoemde handheld lijkt het eerder om een meer reguliere console te gaan. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Een Steam console zou wel eens een hit kunnen worden gezien de steeds extremere eisen en bijbehorende prijzen waar je bij pc gamen mee te maken hebt.
Aangezien ik nog een behoorlijke Steam bibliotheek heb zou ik er zeker interesse in hebben.

Ik sluit mij aan bij @xzandr Zolang het ook geen gezeik is om het werkend te krijgen en beschikbare titels gewoon OOTB werken.
SteamOS was natuurlijk een mooie start, maar door de verschillende "PC" configuraties niets anders dan een aangepaste Linux distributie met Steam geïntegreerd.

Het moet dus gegarandeerd werken op bijvoorbeeld een standaard en PRO editie van zo'n mogelijke console... Net als bij de PS en XBox

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh