Oppo A60 Review. Telefoon met een helder scherm voor 160 euro

Lid geworden
mrt 6, 2017
Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg. Dat devies heeft Oppo duidelijk opgevolgd bij de A60. Het is een telefoon met een prijskaartje van 160 euro. Voor dat geld krijg je een prima functionele telefoon, maar je moet natuurlijk wel concessies doen. Welke dat zijn, vertellen we je in deze review. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Als mijn Oppo a54s het nu zou begeven, zou ik deze A60 halen.
Ik ben qua telefoon niet zo veeleisend. Het moet WhatsApp en Telegram kunnen draaien en een browser.
De camera is opzich prima, al mis ik die van de LG g7 ThinQ die ik ooit had wel. Scherpstellen is met deze op de A54s weleens lastig. Die ik op een Huawei p9 Lite had, was ook al niks.

Het is toch knap wat je momenteel voor een €160 kunt krijgen. Voor simpele foto's overdag kan het er dan nog aardig mee door.
Als basistelefoon doet het alles wat het moet doen. Ideaal voor de lichte gebruiker, met als bonus nog eens een fijne batterijduur.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh