Philips 27B2U6903 Review. Dé monitor voor een opgeruimd bureau

Lid geworden
mrt 6, 2017
Een opgeruimd bureau is zowel in veel bedrijven als thuis van belang. In deze review maak je kennis met de Philips 27B2U6903, een monitor die ervoor lijkt te zijn ontworpen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
We tellen vier A’s en twee C’s.
Da's vreemd, je noemt 2x USB C in je verhaal, 3x in de specs, maar ik lijk er op de plaatjes 4 te tellen. Is er eentje die enkel en alleen power delivery doet ?

Moest stiekum wel even lachen toen ik las dat je de 60Hz wat aan de lage kant vond voor kantoorwerk, want daar hebben we als ik me niet vergis al eens woorden over gewisseld 🤡. 60Hz voldoet, maar in een tijd waar de waanzinnige refresh rates je om de oren vliegen verwacht je gewoon wat meer in elk geval als je mij vraagt.

Verder een mooi kompleet apparaat

Moest stiekum wel even lachen toen ik las dat je de 60Hz wat aan de lage kant vond voor kantoorwerk, want daar hebben we als ik me niet vergis al eens woorden over gewisseld 🤡. 60Hz voldoet
Ik werk al bijna 5 jaar vrijwel volledig vanuit thuis, op een (toen) vrij goedkope LG 34" UW monitor, de LG 34UM88C. Die heeft ook "slechts" 60 Hz. maar dat ervaar ik niet als een beperking. Met gamen is een 120 Hz scherm absoluut fijner, maar op 60 Hz is ook goed te doen en ik heb toch met veel plezier games als Doom Eternal, Assassin's Creed Mirage, de Tomb Raiders serie etc. gespeeld.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh