Post een foto van je gameroom/werkplek

MSDOS Retro

Expert
Lid geworden
apr 15, 2024
Ik trap af. Een gedeelte van mijn werkplek waar mijn Xeon 5687 systeem staat.

1714681373173.png

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Mijn home office, waar ik bijna elke werkdag doorbreng. Ongeveer twee keer per maand ga ik naar onze kantoren in Heerlen of Amsterdam. Het is nog niet helemaal af, maar het is werkbaar. Toe we hier een klein jaar geleden kwamen wonen, was dit een slaapkamer, helemaal wit, rondom voorzien van versleten witte meubelpaneel-plankjes, ouderwetse tegelvloer, half-werkende stopcontacten etc. Dus alles in zachtgroen geverfd, dikke vloerbedekking, gezelllig behangetje, nieuwe zwarte plinten, stroomleidingen opnieuw ingefreesd en aangelegd, RGB-verlichting, alles in de muurkasten weggewerkt etc.

IMG_20240503_075228.jpg

IMG_20240503_075304.jpg
IMG_20240503_075913.jpg

Dat ziet er heel nice uit!

In mijn gameroom / computerkamer zelf een tafel gemaakt. Ik kwam op MP iets tegen, maar daar wilde hij ineens meer voor hebben dan afgesproken. Hij had mijn bod zgn "niet begrepen" , maar draaide er ook wat om heen...
Dus rechtsomkeert gegaan.

Bij de bouwmarkt 2 meubelpanelen opgehaald van 2.40m x 80cm. Die met hi-tack kit aan elkaar verlijmd. Volgende week wil ik er nog even extra versteviging onder aanbrengen in de breedte, zodat hij niet door gaat hangen na verloop van tijd. Houten balkjes (4x4), of metalen kokertjes van 2x3cm ofzo.

De poten had ik nog liggen

Ik heb er al even aan gewerkt aan de PC's op de tafel, maar ik heb het midden nog even vermeden ivm de druk

1728164152258.png

Foto van mijn standaard setup die ik dagelijks gebruik. Het HP Z400 systeem.

Omdat het ook mijn hobbyhok is, ga ik de originele e27 7W lamp voor een e27 16w, 4000K.

Ik hoop daarmee veel meer "daglicht" te krijgen.

IMG20241225034335.jpg

Foto van mijn standaard setup die ik dagelijks gebruik. Het HP Z400 systeem.

Omdat het ook mijn hobbyhok is, ga ik de originele e27 7W lamp voor een e27 16w, 4000K.

Ik hoop daarmee veel meer "daglicht" te krijgen.

Bekijk bijlage 587
Leuke multi monitor set-up en de HP toetsenplank maakt het af, ik heb exact het zelfde bord hier nog in de kast liggen, groot, zwaar, gebouwd als een tank en niet stuk te krijgen.

Ook maar een plaatje van m'n pc hoek waar ik relaxed kan zitten.

PCL.JPEG

Of staan.

PCH.JPEG

En aan de andere kant van het wandje achter het bureau staan in de bijkeuken NUC & NAS de audio/video servers.

N&N.JPEG

Gamen gebeurt vooral op de tv en aangezien de Series X niet moeders mooiste is staat hij in het kastje, hij trekt lucht vanachter het meubel en blaast het aan de voorkant eruit.
Apple TV erbij voor het streamen.

X&A.JPEG

Post automatically merged:

Ook belangrijk! :bigok:

K1.JPEG

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh