Review Trust Wireless Keyboard

FrankB

Nieuweling
Lid geworden
jun 24, 2025
Review Trust Wireless Keyboard

Dankbaar dat ik het Trust Wireless Keyboard heb mogen ontvangen en uit heb mogen proberen.

Het keyboard zat degelijk verpakt en was goed verzegeld, alles wat er bij hoorde te zitten zat er ook daadwerkelijk in. Te weten vaste snoer voor verbinding oa laptop en voor draadloos te werken een ontvangertje wat middels magneet op de onderkant zit. Duidelijk instructieboekje zodat ik meteen aan de slag kon gaan.

Het eerste wat gelijk opvalt is de vorm van het toetsenbord. Een mooi slank design met lichte toetsen die door lichte aanraking hun werk doen.
Voor mij is het een aanvulling op de laptop die toch wel een beperkter toetsenbord heeft.
De F toetsen maken voor mij dat dit toetsenbord van Trust ideaal is voor zowel telefoon als de gewone laptop, ik ervaar het als zijnde dat ik een stuk vrijer ben
Het bord middels de bluetooth knop aansluiten is kinderlijk eenvoudig en na 2 uur eerste keer opladen kun je gelijk aan de slag. Erg handig is toch wel dat door indrukken van 2 knoppen tegelijk je kan werken op IOS, Windows, Android en Mac.
Aan de achterzijde rechts bevindt zich de aan /uit knop als ook de aansluiting voor de kabel om deze op te laden. Het opladen heeft bij mij de eerste keer bijna 3 uur geduurd en heb deze 3 dagen aan laten staan en nog steeds volop gebruik er van kunnen maken zonder opnieuw op te laden. Ideaal dus.
Enige minpuntje wat ik kan bedenken over dit toestenbord is dat er geen beschermkapje bij zit, je laat het bord meestal gewoon op tafel staan waardoor er snel stof op komt, persoonlijk heb ik er altijd een hekel aan om het toetsenbord schoon te maken van stof dus leg ik er maar een placematje op.
Mijn conclusie is dat het een fijne aanvulling is voor de laptop en eveneens voor mijn telefoon. Het geeft flink meer mogelijkheden en het gepriegel op de telefoon is verleden tijd. Emoticons etc voeg je zonder te swipen eenvoudig toe.

Bijlagen

• 1000007308.jpg
    1000007308.jpg
    124.9 KB · Weergaven: 1
  • 1000007307.jpg
    1000007307.jpg
    92.4 KB · Weergaven: 1
  • 1000007309.jpg
    1000007309.jpg
    181.2 KB · Weergaven: 1
  • 1000007311.jpg
    1000007311.jpg
    179.2 KB · Weergaven: 0
  • 1000007312.jpg
    1000007312.jpg
    214.7 KB · Weergaven: 0
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh