Samsung en Google nemen het op tegen Dolby Atmos met nieuw royaltyvrij audioformaat

Lid geworden
mrt 6, 2017
Samsung en Google hebben de handen ineengeslagen om Eclipsa Audio te introduceren, een nieuw, open-source 3D-audioformaat dat een alternatief moet bieden voor het gevestigde Dolby Atmos. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Leuk hoor al die "3D audio" maar het werkt alleen als je woonkamer de akoestiek heeft van een veredelde badkamer.
Zelf heb ik wat akoestische maatregelen genomen omdat ik de eeuwige galm in m'n woonkamer zat was en van het 3D effect van de Sonos Arc is weinig over gebleven, tunen met Trueplay lukt helemaal niet meer daar word het geluid zelfs slechter van.
Het blijft beter klinken dan een tv hoor maar dat lukt met een aanzienlijk goedkopere geluidsbalk ook wel.

Ja nog een formaat erbij, word zo net een verspintering als bij de streaming diensten en dan niet ten goede.
Ik spring niet op de bandwagon mee, je kan met gemak blijven vervangen.
Gelukkig is er de 2dehandsmarkt, dan zijn de topmodellen beter behapbaar.
Ben voorlopig wel tevreden met wat ik heb of moet tegen een goede 2dehands deal aanlopen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh