Samsung Neo QLED QN900D 8K-tv Review. 33 miljoen overdonderende heldere pixels

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Neo QLED QN900D van Samsung is een 8k-televisie. In deze review bekijken we het toestel, waarvan de 65-inchvariant voor zo’n 5.800 euro wordt verkocht. Wat heb je aan ruim 33 miljoen pixels? Is het de moeite waard of kun je het beter bij een 4k-tv laten? Wij gingen aan de slag met deze televisie. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
1721546727042.png

1x is wel genoeg hoor :P

Mooie TV, maar als je de content er niet voor hebt, imo de investering niet waard. Dit was ook zo toen 4K uit kwam. TV zenders waren toen allemaal nog geen 1080P. Sowieso vallen deze TV's buiten mijn budget. ik zit thuis met 3 x 1080P televiesies, waarvan 1 energieslurpende 350W (nog plasma) TV. Deze hoop ik binnen een jaar te vervangen voor een zuiniger model. Deze TV verwarmt zelfs de woonkamer (scherm is warm en je voelt de warmte ervanaf stralen).

Ik zat eerst naar gebruikte TV's te kijken, maar zag dat je al grotere 4K modellen (55+ inch) had voor nog geen 500 euro. Dan wacht ik nog liever even en sla de gebruikte TV's over.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh