Save the Date: European Hardware Awards 2025

Lid geworden
mrt 6, 2017
Zet het maar alvast in je agenda: op 19 mei 2025 worden de prestigieuze European Hardware Awards weer uitgedeeld aan de beste hardware van dit moment. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik kijk nooit naar zulke events omdat ik denk dat er op basis van een goede zak geld hardware wordt geselecteerd.

Userbase budget, mid en high end selectie vind ik veel meer waardevol .

Ik kijk nooit naar zulke events omdat ik denk dat er op basis van een goede zak geld hardware wordt geselecteerd.

Userbase budget, mid en high end selectie vind ik veel meer waardevol .
Daarom mogen jullie over een paar maanden aan de slag om de reader awards te selecteren, die op de Gamescom in Keulen worden uitgereikt. We hebben hier ook een aantal value-categoriën, dus niet alleen dure spullen. Vorig jaar heeft bijvoorbeeld Sharkoon met hun betaalbare mechanische keyboard gewonnen.

Ah kijk, dat vind ik veel interessanter.
Zo heeft Sharkoon ook nog een hele mooie E-ATX kast waar mijn oog al op viel... Wel RGB, maar dat is neutraal te maken of gewoon uit te schakelen.

HWI had in de tijd ook wel van die formulieren die ingevuld konden worden, waarna er iets uitrolde vanuit de community.

Ah kijk, dat vind ik veel interessanter.
Zo heeft Sharkoon ook nog een hele mooie E-ATX kast waar mijn oog al op viel... Wel RGB, maar dat is neutraal te maken of gewoon uit te schakelen.

HWI had in de tijd ook wel van die formulieren die ingevuld konden worden, waarna er iets uitrolde vanuit de community.
Euh, ja: dit is precies hetzelfde principe, vorig jaar hebben we het ook gedaan. Toen heb ik er alleen geen Ti User Awards van gemaakt. Er is veel leuk spul om te reviewen. Komende tijd komen er paar leuke kastenreviews aan. En ohja; de komende weken mogen jullie ook aan de slag;-) We bestaan namelijk bijna een jaar en dat gaan we vieren.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh