Sharkoon Skiller SGH50 Headset Review. Simpel, betaalbaar én goed

Lid geworden
mrt 6, 2017
Sharkoon staat bekend om het feit dat het producten met een goede prijs/kwaliteitverhouding op de markt brengt. Het toetsenbord dat we onlangs hebben bekeken, is daar een prima voorbeeld van. De Skiller SGH50-hoofdtelefoon die we in dit artikel onder de loep nemen, kost 55 euro. We hebben onderzocht of deze hoofdtelefoon het geld waard is. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Heel vreemd, inmiddels is het probleem opgelost. Dank voor je melding!
Geen idee, de review URL levert nu een 404 op :)

1716373885433.png

Post automatically merged:

Als ik dan toch aan het testen ben ;)

Geen idee, de review URL levert nu een 404 op :)

Bekijk bijlage 146
Post automatically merged:

Als ik dan toch aan het testen ben ;)
Argh:) opgelost

Wat bedoel je precies met connectors zijn te groot? Lijkt me een ruim begrip.

Als ik de verpakking zo zie, denk je wat een mooie doos.. Maar als ik je deze zelf zie dragen, denk ik toch weer: budget ding..

soms moet het stukje plastic dat rond een het metalen deel zit van een stekker passen in een apparaat waar een uitsparing zit rond de aansluiting. Ik liep er tegenaan dat bij het Dock van de Steelseries Nova Pro, die uitsparing net te smal is. Een klein beetje plastic verwijderen van de stekker van de Sharkoon-headset lost dit probleem op.

soms moet het stukje plastic dat rond een het metalen deel zit van een stekker passen in een apparaat waar een uitsparing zit rond de aansluiting. Ik liep er tegenaan dat bij het Dock van de Steelseries Nova Pro, die uitsparing net te smal is. Een klein beetje plastic verwijderen van de stekker van de Sharkoon-headset lost dit probleem op.

Oke, dan begin ik er maar niet aan als ik dingen aan nieuwe producten moet gaan aanpassen.

Denk dat ik voor die audio technica misschien ga kijken..

basis op de pc.. misschien ga ik hem wel ook voor andere dingen gebruiken.
Maar als je connector moet gaan aanpassen omdat het niet past.. Doe een beetje af van het product.

En die andere BT headphone is misschien toch net wat handiger.

Op een pc is het geen enkel probleem en kun je prima aan de slag met die Sharkoon. Let wel op: sommige pc's hebben veel ruis op de poorten zitten en dat ga je horen bij een hoofdtelefoon van hoge kwaliteit zoals deze.

Serieus: ik ken geen enkele hoofdtelefoon met dit lage prijskaartje met deze hoge kwaliteit van geluid.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh