SilverStone FLP02: De beige retro pc-kast 2.0

Lid geworden
mrt 6, 2017
In april 2023 bracht SilverStone als grap een retro-geïnspireerde pc-kast uit. De reacties waren zo overweldigend dat men vorig jaar tijdens Computex de kast daadwerkelijk op de markt bracht: de FLP01. Nu komt SilverStone met een opvolger, de FLP02, een moderne mid-tower pc-kast met een styling die sterk doet denken aan de pc’s uit de jaren 80 en vroege jaren 90 – perfect voor een sleeper build. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Mix feelings, ziet er leuk uit met bezopen prijs.
Dan zou ik liever zelf opzoek gaan naar een retro kast, dan heb je iets echts in handen ipv in de geest van retro.

Wie weet als ie te verkrijgen gaat zijn hier.... Ik vond het al jammer dat de vorige nooit deze kant op is gekomen.
Leuk voor een Core2 build
Qua 5.25"floppy geen tekorten hier, dus die fake bezels zouden er snel uit liggen.

Als ik nog interesse zou hebben in grote ATX behuizingen zou dit boven aan m'n verlanglijstje staan, het zou leuk zijn als ze ook nog een ouderwetse desktopbehuizing uitbrengen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh