SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless Review. Een uitstekende draadloze gamingheadset

Lid geworden
mrt 6, 2017
SteelSeries heeft een naam hoog te houden als het om headsets gaat. De Nova Pro Wireless heeft een update ondergaan en in dit artikel bekijken we of die nieuwe editie een goede keuze is. Hij wordt verkocht voor zo’n 300 euro. Daar hoeven we geen doekjes om te winden: dat is een behoorlijke smak geld. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Hoe staat het ervoor met de kwaliteit van de microfoon?

Ik heb als reden een aparte mod mic aan mijn studio hoofdtelefoon omdat ik slechte ervaring heb met ingebouwde microfoons.

De microfoon biedt redelijk goede isolatie van omgevingsgeluid. Het is er eentje die je naar je mond kunt buigen en unidirectioneel is. Een losse microfoon is kwalitatief altijd beter.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh