Twee nieuwe budget gamemuizen van Sharkoon, bedraad en draadloos

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Een laadstation voor een muis die bekabeld kan worden aangesloten....ik laat het nog even op me inwerken. :confused:

Een laadstation voor een muis die bekabeld kan worden aangesloten....ik laat het nog even op me inwerken. :confused:

In situatie 1:
Je bent klaar met computeren. Je zet de muis in het apparaat en laden maar.

in situatie 2:
Je wilt nog verder computeren, je sluit de usb connector aan op je muis en gaat verder.

je zou zeggen: Nou en?

In situatie 1 voorkom je dat je een connector opnieuw en opnieuw moet aansluiten, door de muis gewoon steeds in het oplaadstation te plaatsen. Daarmee voorkom je dat je de USB aansluiting op de muis continue gebruikt. Gewoon elke paar dagen even de muis op het station zetten en klaar...

Voor de DIE-Hard gamer, die meer dan 70u 😜 achter elkaar wil gamen, kun je dan wel de USB aansluiting op de muis gebruiken.

In situatie 1:
Je bent klaar met computeren. Je zet de muis in het apparaat en laden maar.

in situatie 2:
Je wilt nog verder computeren, je sluit de usb connector aan op je muis en gaat verder.

je zou zeggen: Nou en?

In situatie 1 voorkom je dat je een connector opnieuw en opnieuw moet aansluiten, door de muis gewoon steeds in het oplaadstation te plaatsen. Daarmee voorkom je dat je de USB aansluiting op de muis continue gebruikt. Gewoon elke paar dagen even de muis op het station zetten en klaar...

Voor de DIE-Hard gamer, die meer dan 70u 😜 achter elkaar wil gamen, kun je dan wel de USB aansluiting op de muis gebruiken.
Plausibel verhaal, misschien komt mijn onbegrip omdat ik een oplaadbare muis heb met usb aansluiting, en die moet 1 keer in de 8 á 10 weken aan de lader.
Daar zou ik dus geen oplaadstation voor op m'n bureau willen hebben.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh