'Uitgestelde aankondiging AMD Radeon RX 9070 (XT) te wijten aan prijsdruk Nvidia'

Lid geworden
mrt 6, 2017
Bijna twee weken na het begin van de CES-beurs heeft AMD nog steeds geen details gedeeld met betrekking tot de RDNA 4-gebaseerde Radeon RX 9070 en 9070 XT. Opvallend, aangezien er recent verschillende berichten zijn verschenen over winkels die alvast over voorraad lijken te beschikken. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Dat is geen goed nieuws om te vernemen.
Issues in de trading kanalen lijkt me nergens voor nodig. Iets dat AMD gewoon dient op te hoesten om een vlotte levering nadien te hebben.
De zaken zijn al moeilijk genoeg..

Ik had gehoopt op prijsvechters in de mid sectie RTX5070(ti) met Intel in de lagere regionen (RTX5060/5050) zodat Nvidia zijn prijzen daar wel moet aanpassen.

AMD kennende proberen ze de prijs lat zo hoog mogelijk (zelfs te hoog) te leggen.
Dus dit kennende denk ik dat het totaal een flop gaat worden.

Het gekke is dat de prijzen van de oude gen RTX4070ti super, zelfs zijn gestegen, dit voorspelt dus niet veel goeds voor de RTX5070(ti), want de scalpers sorry retail weet meer. Om maar niet te hebben over de 2e handprijzen, die bijna net zo duur zijn als een nieuwe.

Dan had je er eerder erbij moeten zijn.. Je moet ook niet meer verwachten dat de prijzen nog naar normale prijzen gaan.

Omdat ze namelijk niet goedkoper gaan worden.
Andere optie is stoppen met PC gamen? En gebruiken wat je momenteel hebt..

Ik snap het nog niet. Stel Ik ga voor een RTX4070ti super, dus wanneer moest ik die dan kopen?

Wanneer je hem nodig hebt?

Je kan natuurlijk 2 a 3 generaties wachten.. Maar dan zijn ze EOL. Of 2ehands zoeken. Die waarschijnlijk nog te duur zijn.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh