Win een ADATA SE880 1TB externe ssd

Lid geworden
mrt 6, 2017
Op TechnologyInsider kun je zo nu en dan mooie prijzen winnen. Vandaag maak je kans om de perfecte prijs voor ongeduldige mensen te winnen: de ADATA SE880 Externe ssd. Dit compacte prodcut biedt 1 TB opslag en laat je snel je bestanden overzetten. Dat heb je ook laatst kunnen lezen in deze review op TechnologyInsider. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Hmmm, ik heb mij toch ingeschreven voor de nieuwsbrief maar ontvang er geen. Krijgen anderen wel de Technology insider nieuwsbrief?

Het vinkje staat al aan in mijn profiel: “Account Details”, “e-mail opties”, “ontvang nieuws en update e-mails.”😉

Ok Frank, dan is het gewoon wachten op de aankondiging van de nieuwsbrief met de laatste updates en wedstrijden van technologiy insider.

Fijne zomeravond gewenst,
Johan

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh