Windows 11: Microsoft verbetert eindelijk de accuweergave voor laptops

Lid geworden
mrt 6, 2017
Microsoft werkt aan een verbeterde accuweergave voor laptops in Windows 11. Het nieuwe pictogram in de taakbalk maakt het eenvoudiger om in één oogopslag te zien hoe vol de accu nog is, of het apparaat aan de oplader hangt, en of de energiebesparingsmodus actief is. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
In plaats van échte updates, krijgt Windows 11 vooral simpele kruimeltjes (zoals deze) en Copilot updates waar niemand op zit te wachten. Ik snap Microsoft echt niet meer.

In plaats van échte updates, krijgt Windows 11 vooral simpele kruimeltjes (zoals deze) en Copilot updates waar niemand op zit te wachten. Ik snap Microsoft echt niet meer.
Idd kruimeltjes aan nieuwe functionaliteit en extra bugs. Zouden ze al volle bak aan Windows 12 aan het werken zijn?

Idd kruimeltjes aan nieuwe functionaliteit en extra bugs. Zouden ze al volle bak aan Windows 12 aan het werken zijn?
Microsoft 365?
Misschien komt 12 ook nog wel, maar ik vermoed dat dat weleens 1 van de laatste gaat zijn. 12 is dan wel al in ontwikkeling.

Goh, volgens mij koersen ze af op Windows as a service. En ik denk ook niet dat ze echt nog geld willen halen uit de Windows verkoop in de particuliere markt. Windows voor de thuisgebruikers wordt vooral een middel om voldoende zieltjes te winnen en te houden zodat de bedrijfsmarkt vanzelf volgt.
Zolang het marktaandeel in de particuliere markt van Windows ruim is, is dit goed voor de zakelijke markt (Windows, Office en Azure) waar het echte geld te verdienen valt.
MS heeft piraterij van Windows in de particuliere markt altijd getolereerd (op een aantal korte periodes na) en ze weten goed genoeg dat dit hun golden ticket is naar het grote geld en marktaandeel.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh