Xiaomi 14 Ultra: Topmodel-smartphone met fotocamera-aspiraties

Lid geworden
mrt 6, 2017
Xiaomi heeft meerdere modellen met de Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 in het programma. Het instapmodel hebben we onlangs bekeken. Ondanks de goede prestaties, bleek dat niet de beste keuze als je een snelle Android-telefoon wil. Hij werd namelijk te warm. In dit artikel geven we de beurt aan het topmodel, de Xiaomi 14 Ultra. Een telefoon waarmee het Chinese merk de concurrentie op fotografiegebied naar de kroon wil steken. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Nette review, had verwacht dat er wat throttling zou zijn tijdens de (extreme) stress tests die zijn gedaan. Maar als hij niet zo warm wordt als de normale 14 dan is dat wel positief. Toch blijf ik blij met mijn OnePlus 12.

In mijn test levert het zo'n drie uur meer op en dat is substantieel.
Ik laad 'm 1x op in de 2 dagen, bij gemiddeld gebruik. Lekker relatief gemiddeld, maar komt neer op alle synchronisatie aan, wifi (scanning), bluetooth altijd verbonden, soms met meerdere apparaten. YouTube kijken, max. 2 uur per dag, muziek luisteren, offline beschikbaar gemaakt, dus geen download nodig. Dual sim standby voor telefoon, en data actief op 1 sim met 5G.

Mijn test bestaat uit PCMark for Android Work 3.0 dat continu door blijft werken. Het scherm is hierbij ingesteld op 200 nits. Ik moet mezelf even corrigeren. Hij hield het 19,5 uur vol.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh