AI maakt Apple-producten ineens honderden euro's duurder in Nederland

Thread Starter
Lid geworden
mrt 6, 2017
Berichten
74,784
Apple heeft de prijzen van diverse Macs, iPads en andere producten verhoogd in de Nederlandse en Belgische Apple Store. Daarmee zijn de prijsstijgingen, die eerder al in Duitsland werden opgemerkt, ook in de Benelux doorgevoerd. Volgens Apple is de stap noodzakelijk vanwege de explosief gestegen prijzen van DRAM- en NAND-geheugen, die onder druk staan door de enorme vraag vanuit AI-datacenters. ... verder lezen
 
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Misschien toch nog maar even een telefoon regelen voordat de iPhones ook aan de beurt zijn.
 
Misschien toch nog maar even een telefoon regelen voordat de iPhones ook aan de beurt zijn.
Ik denk dat als je van plan bent om een nieuwe iPhone te kopen je inderdaad best niet al te lang meer wacht.
 
Ik denk dat als je van plan bent om een nieuwe iPhone te kopen je inderdaad best niet al te lang meer wacht.
Ja ik heb m'n 13 Mini nu 4.5 jaar en dat begin je dan wel te merken aan de vrij bescheiden accu, het is dus of een nieuwe accu laten plaatsen maar dan loop je er over enkele jaren tegen aan dat er geen IOS updates meer komen, of toch maar een maatje groter gaan en een iPhone 17 kopen.
Ik doe er alles mee dus ook alle betalingen en dan is ook qua besturingssysteem up to date blijven wel verstandig denk ik.
 
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..


Terug
Bovenaan Onderaan refresh