Creative blaast interne geluidskaarten nieuw leven in met Sound Blaster AE-X

Lid geworden
mrt 6, 2017
Terwijl de meeste pc-gebruikers tegenwoordig vertrouwen op onboard audio of externe DAC's, kiest Creative voor een andere koers. De fabrikant heeft met de Sound Blaster AE-X een nieuwe interne geluidskaart aangekondigd die zich richt op audiofielen en gebruikers van hoogwaardige hoofdtelefoons. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Gewoon omdat het kan lijkt het mij best leuk om deze toe te voegen. Prijs is ook nog enigzins acceptabel

Dat is zeker waar. En ook iets wat ik (nog) niet heb. Is een redelijk standaard Logitech setje. Maar goed, met mijn oren ga ik zoiezo geen verschil horen. Het is meer leuk voor de heb ( een beetje geheugen ben je al dubbel zoveel kwijt). Dan echt functioneel voor mij😁.

Ik kan dan wel zeggen dat ik een x game pc heb met....echte Soundblaster geluidskaart 8-) Net als in het 486/ begin pentium tijdperk.

Ik gebruik een externe DAC/versterker met dezelfde ESS-chip. Je merkt nadrukkelijk een beter, voller geluid dan mijn onboard ALC1220.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh