Tot 132 en 72 TB opslagruimte: Beelink ME Pro met Ryzen AI 9 HX 470 gepresenteerd

Lid geworden
mrt 6, 2017
Minder dan een maand geleden heeft Beelink de ME-Pro-NAS-systemen met de Ryzen AI 9 HX 370 uit de Strix Point-serie geïntroduceerd. Vandaag brengt de fabrikant vernieuwde modellen op de markt met de Ryzen AI 9 HX 470 (Gorgon Point), die echter slechts enkele kleine verbeteringen met zich meebrengt en als een vernieuwing fungeert. Er zijn nog steeds twee versies van de ME Pro beschikbaar: een variant met 2 sleuven en een variant met 4 sleuven voor 3,5- en 2,5-inch schijven, waardoor de maximale opslagcapaciteit fundamenteel verschilt. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
de prijs valt reuze mee maar is zonder geheugen natuurlijk. Ik vind het wel vernieuwend dat ze het moederbord uitwisselbaar maken.. Alhoewel nog moet gezien worden hoe lang ze dit volhouden.. Indien het de rechting van Framework uit gaat ben ik alleen maar voorstander..
Alleen die maximale capaciteit.. 30Gb schijven kosten ontiegelijk veel op dit moment..

de prijs valt reuze mee maar is zonder geheugen natuurlijk. Ik vind het wel vernieuwend dat ze het moederbord uitwisselbaar maken.. Alhoewel nog moet gezien worden hoe lang ze dit volhouden.. Indien het de rechting van Framework uit gaat ben ik alleen maar voorstander..
Alleen die maximale capaciteit.. 30Gb schijven kosten ontiegelijk veel op dit moment..
Ik denk dat je schijven in een andere eenheid bedoelt;-)

Ik denk dat je schijven in een andere eenheid bedoelt;-)
Uiteraard.. 30Tb... zo zie je hoe oud ik ben.. Ik herinner me de WD of was het Maxtor big disks van 6.5Gb nog in het 5 1/4 formaat. Toen ik die bij de groothandel bestelde vroegen die mij wat ik daar wel niet gin op zetten.. Nu is dat een 4k video van een uurtje ongeveer...

Uiteraard.. 30Tb... zo zie je hoe oud ik ben.. Ik herinner me de WD of was het Maxtor big disks van 6.5Gb nog in het 5 1/4 formaat. Toen ik die bij de groothandel bestelde vroegen die mij wat ik daar wel niet gin op zetten.. Nu is dat een 4k video van een uurtje ongeveer...
Toen ik begon met schrijven, heb ik de Quantum Bigfoots nog getest.

Toen ik begon met schrijven, heb ik de Quantum Bigfoots nog getest.
dat waren ze inderdaad, Quantum Bigfoots..
Mijn eerste harde schijf kocht ik bij Vogelzang in Maasticht, dat was een Seagate 157A van 40Mb, ik heb die nog steeds.. En ik zette die zelf in mijn 286 met ik dacht 4Mb geheugen? en snel dat die was (ten opzichte van de 5 1/4 floppy van 1.2Mb)
wow, nu voel ik me wel echt oud..

De geschiedenis van HWI begon eveneens in Maastricht, maar dan bij De Regenboog.
Die kende ik ook ja, maar Vogelzang was iets bekender? Of maakte in elk geval meer reclame.. Ze hadden toen de elektronica winkel in de stad en een grotere Hifi zaak bij de Maas.. Ik ben ook toen wel in HEerlen bij hun geweest, maar dat is allemaal weg.. Ik had er ook mijn eerste computer gekocht trouwens een Sinclair QL.. Jammer genoeg heeft mijn moeder die jaren geleden weg gegooid..

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh