Doe mee en win een Acer Nitro 16 met AMD Ryzen 7 en NVIDIA RTX 4070

Thread Starter
Lid geworden
mrt 6, 2017
Berichten
69,008
TechnologyInsider is trots om onderdeel te zijn van de European Hardware Association. Deze samenwerking bestaat uit in totaal negen websites in Europa, die veel technologieproducten reviewen. ... verder lezen
 
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Altijd weer een leuk 'zelfreflectie' momentje zulk soort enquete's.
Er is nog veel te verbeteren aan mijn huidige hardware opstelling en netwerkomgeving thuis zo merkte ik bijvoorbeeld bij het invullen van de antwoorden.

Oh en ook even lachen en huilen tegelijkertijd om de afsluitende melding : "Met de resultaten kan deHardware Info-redactie de juiste prioriteiten stellen."
 
Altijd weer een leuk 'zelfreflectie' momentje zulk soort enquete's.
Er is nog veel te verbeteren aan mijn huidige hardware opstelling en netwerkomgeving thuis zo merkte ik bijvoorbeeld bij het invullen van de antwoorden.

Oh en ook even lachen en huilen tegelijkertijd om de afsluitende melding : "Met de resultaten kan deHardware Info-redactie de juiste prioriteiten stellen."
Oops, betrapt:) Ik heb het inmiddels aangepast.
 
Altijd weer een leuk 'zelfreflectie' momentje zulk soort enquete's.
Er is nog veel te verbeteren aan mijn huidige hardware opstelling en netwerkomgeving thuis zo merkte ik bijvoorbeeld bij het invullen van de antwoorden.

Oh en ook even lachen en huilen tegelijkertijd om de afsluitende melding : "Met de resultaten kan deHardware Info-redactie de juiste prioriteiten stellen."
Macht der gewoonte, verwacht ik. 🙃
 
Hoop ik ook, langzaam neemt het aantal bezoekers toe. Op dit moment is het aantal bezoekers per dag al een mooi aantal.
En dan zou het leuk zijn als die bezoekers ook nog gaan reageren natuurlijk, het grootste deel kijkt vooralsnog de kat uit de boom.
 
En dan zou het leuk zijn als die bezoekers ook nog gaan reageren natuurlijk, het grootste deel kijkt vooralsnog de kat uit de boom.
Ja dat, of ze kunnen misschien niet reageren op de artikels die hen interesseren !?
Heb eerder vandaag al even een mailtje gestuurd aan de redactie daarover omdat ik geen directe andere optie zag om dergelijke problemen te melden.
 
Ja dat, of ze kunnen misschien niet reageren op de artikels die hen interesseren !?
Heb eerder vandaag al even een mailtje gestuurd aan de redactie daarover omdat ik geen directe andere optie zag om dergelijke problemen te melden.
Klopt, ik heb er ook al een paar gemeld, er moeten nog wat puntjes op de i.
 
Ik zal eens kijken of ik hem vanavond in kan invullen. Ik ben ondertussen ook nog druk met inrichten na verhuizing.

Ik zal hier ook meer aanwezig zijn. Tweakers vind ik maar niks, dat is gewoon mijn plek niet.
 
Ik zal eens kijken of ik hem vanavond in kan invullen. Ik ben ondertussen ook nog druk met inrichten na verhuizing.

Ik zal hier ook meer aanwezig zijn. Tweakers vind ik maar niks, dat is gewoon mijn plek niet.
Leuk, ik ben benieuwd wat je nieuwste project is.
 
Ik zal eens kijken of ik hem vanavond in kan invullen. Ik ben ondertussen ook nog druk met inrichten na verhuizing.

Ik zal hier ook meer aanwezig zijn. Tweakers vind ik maar niks, dat is gewoon mijn plek niet.
Ja tweakers begin ik steeds minder te vinden. Raakt een beetje zijn weg kwijt en was eigenlijk altijd erg blij met hardware.info omdat iets directer gereageerd kon worden zonder altijd die minnetjes.

De reviews hier zijn van mooie kwaliteit (wat wil je ook met Frank) en lees ze graag.

Af en toe zie je nog wel hier ergens wat Duits :). Laatste wilde firefox dat ik de site vertaalde van Duits naar Nederlands :).
 
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..


Terug
Bovenaan Onderaan refresh