Review: Samsung Galaxy A35.

Thread Starter
Lid geworden
mrt 6, 2017
Berichten
69,010
De Galaxy A35 kost 250 euro; dat maakt hem tot het type telefoon dat je vaak bij een aanbod voor abonnementsverlenging terugziet. Is het een goede keuze of kun je beter wat meer geld uitgeven? We hebben het toestel uitgebreid voor je getest. Hieronder lees je onze bevindingen. ... verder lezen
 
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Toen ik "We hebben de Samsung Galaxy A35 meegenomen naar Milaan." zag dacht ik aan wat generieke opvultekst... totdat ik een bekende kop op de testfoto's tegenkwam :oops: !

Ik mis de SD-card slot/tray waar naar gerefereerd wordt eerder in de tekst trouwens in het technisch overzicht. Er zijn nog genoeg mensen die daar toch wel waarde aan hechten. (P.S. ik zie dat er wel staat dat het geheugen uitbreidbaar is.)

Het toestel doet me veelal denken aan mijn A52s, echter dan nog een stukje goedkoper dan wat ik daarvoor indertijd betaald heb. Ik ben niet meer zo thuis in die benchmarks, dus ik weet niet zo goed hoe in te schatten hoe de performance zich verhoud. Als ik kijk naar het andere vergelijkingsmateriaal krijg ik in elk geval de indruk dat deze heel redelijk en bruikbaar(frustratieloos) presteerd.
 
Jouw telefoon heeft een Snapdragon 778G, en is qua prestaties vergelijkbaar met de Nothing Phone (1). Dus dan kun je zien dat de A35 vaak wat sneller is. Ook kun je zelf de programma's downloaden die ik gebruik en dan vergelijken met mijn metingen.
 
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..


Terug
Bovenaan Onderaan refresh