Motorola edge 50 pro Review. Smartphone met vlotte gpu en goede selfiecamera

Thread Starter
Lid geworden
mrt 6, 2017
Berichten
69,007
‘Natuurlijke kleuren’ is net zo’n kreet als ‘natuurlijk geluid’. Negen van de tien keer gaat het alleen maar om marketing. Motorola heeft voor de edge 50 pro de handen ineengeslagen met Pantone, om zich ervan te verzekeren dat de plaatjes die je met de camera schiet natuurlijke huidkleuren tonen, en het display ze ook laat zien. Wellicht leuke marketing, maar wat heeft dit toestel nog meer in zijn mars? Wij gingen ermee aan de slag. ... verder lezen
 
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Bij rubber achterkant haak ik dus af, ik heb al eens van een audiospeler en een afstandsbediening met rubber bekleding mogen "genieten", maar het is echt een onmogelijk materiaal voor dit soort apparaten.
Snel vuil, moeilijk schoon te maken en ontzettend gevoelig voor beschadigingen en vlekken, je nieuwe aankoop is binnen de kortste keren niet meer om aan te gluren.
 
Bij rubber achterkant haak ik dus af, ik heb al eens van een audiospeler en een afstandsbediening met rubber bekleding mogen "genieten", maar het is echt een onmogelijk materiaal voor dit soort apparaten.
Snel vuil, moeilijk schoon te maken en ontzettend gevoelig voor beschadigingen en vlekken, je nieuwe aankoop is binnen de kortste keren niet meer om aan te gluren.
Eens. Snap wel hun reden. Ze hadden veel kritiek gekregen in reviews van eerdere versies dat zij een extreem gladde achterkant hadden en er in veel landen standaard een gel backcover werd meegeleverd in de doos. Maar dit is wel het compleet tegenovergestelde doen. Jammer.
 
Bij rubber achterkant haak ik dus af, ik heb al eens van een audiospeler en een afstandsbediening met rubber bekleding mogen "genieten", maar het is echt een onmogelijk materiaal voor dit soort apparaten.
Snel vuil, moeilijk schoon te maken en ontzettend gevoelig voor beschadigingen en vlekken, je nieuwe aankoop is binnen de kortste keren niet meer om aan te gluren.
Een beetje hetzelfde als afstandbedieningen met wit/transparante toetsen.... Als die gaan vergelen....:cautious:
 
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..


Terug
Bovenaan Onderaan refresh