ECS toont nieuwe Mini-PC, maar ook AMD en Intel videokaarten; terugkeer voor fabrikant aanstaande?

Lid geworden
mrt 6, 2017
Elitegroup Computer Systems heeft al enige tijd weinig van zich laten horen als het gaat om productie van eigen videokaarten. In de tijden van de GTX 295 was het merk ook in Europa actief met zowel videokaarten van AMD als van Nvidia. Sindsdien lijkt het elektronicabedrijf niet heel aanwezig met computer onderdelen in Europa. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Volgens mij is het alleen niet meer die ECS van vroeger, maar nieuwe mensen die dat bedrijf ooit hebben overgenomen / door start hebben gemaakt?
En wat die nieuwe ECS doet zou ik niet te veel van verwachten.

ECS is een heel groot bedrijf en maakt tal van producten die je van andere merken kent. Tot de overname door ASUS werden bijvoorbeeld de Intel NUC-producten door ECS vervaardigd.

ECS = K7S5A voor mij :-)

Ben benieuwd wat het gaat brengen!

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh