Windows 11 24H2: Nieuwe patch, nieuwe problemen!

Lid geworden
mrt 6, 2017
We schreven eind oktober al dat de release van Windows 11 24H2 niet vlekkeloos verliep, en veel gebruikers hebben sindsdien problemen ervaren. Nu heeft Microsoft de patch KB5046617 uitgebracht, bedoeld om veel van de eerdere bugs op te lossen. Helaas lijkt deze update niet zonder nieuwe problemen te komen. Onze collega’s van PCGamesHardware ontdekten dat de patch naast oplossingen ook nieuwe bugs introduceert. Zo melden veel gebruikers dat de nieuwe versie vastloopt tijdens de installatie. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik zeg maar niks meer, ben nog steeds erg tevreden met Windows 10. :coffee2:

Grappig genoeg voldoet mijn virtuele Win11-machine totaal niet aan de eisen (draait op een Core i5 4400 :) ) maar ook deze updates zijn probleemloos geinstalleerd. Maar verder dan virtueel gaat Win11 voorlopig bij mij niet komen, want ik vind er nog steeds teveel (vooral bedienings-)beperkingen aan zitten. Dus mijn productiemachines blijven lekker op Win10 draaien.

Gelukkig, de bugs zijn er nog.
Ik was al even bang dat we er dit jaar niks meer van mee zouden krijgen. De vorige is ook al zo lang geleden.....

:stupid:

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh