Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
We schreven eind oktober al dat de release van Windows 11 24H2 niet vlekkeloos verliep, en veel gebruikers hebben sindsdien problemen ervaren. Nu heeft Microsoft de patch KB5046617 uitgebracht, bedoeld om veel van de eerdere bugs op te lossen. Helaas lijkt deze update niet zonder nieuwe problemen te komen. Onze collega’s van PCGamesHardware ontdekten dat de patch naast oplossingen ook nieuwe bugs introduceert. Zo melden veel gebruikers dat de nieuwe versie vastloopt tijdens de installatie. ... verder lezen
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Grappig genoeg voldoet mijn virtuele Win11-machine totaal niet aan de eisen (draait op een Core i5 4400 ) maar ook deze updates zijn probleemloos geinstalleerd. Maar verder dan virtueel gaat Win11 voorlopig bij mij niet komen, want ik vind er nog steeds teveel (vooral bedienings-)beperkingen aan zitten. Dus mijn productiemachines blijven lekker op Win10 draaien.