Xbox Game Pass: "Klanten hechten geen waarde meer aan games!"

Lid geworden
mrt 6, 2017
Alex Hutchinson van Raccoon Logic heeft kritiek geuit op de day-one release van games in abonnementsdiensten zoals Xbox Game Pass. Hoewel het nieuwe spel van de studio, Revenge of the Savage Planet, bij de lancering werd opgenomen in de Xbox Game Pass en al snel de grens van één miljoen spelers bereikte, bleef het commerciële succes achter bij de verwachtingen. Hutchinson wijt dit met name aan de onmiddellijke beschikbaarheid van het abonnementsmodel, dat volgens hem potentiële kopers afschrikt en de waarde van een spel in de ogen van gebruikers verlaagt. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Dus ze hadden gedacht dat mensen de game ook nog hadden gekocht nadat ze het voor een paar euro per maand kunnen spelen? :stupid:
Ik denk dat het abonnementsgeld wel flink omhoog mag, wil dit model geld opleveren, waar nu vooral M$ een slaatje uit slaat.
En anders pas na 3-6 maanden uitbrengen op game pass etc.

Game Pass is juist ideaal om games uit te proberen en de middelmaat er uit te filteren, maar eerlijk is eerlijk hij heeft een punt want ik heb de gameportfolio van Raccoon Logic bekeken en daar hecht ik inderdaad geen enkele waarde aan.
Dus in plaats van de enorme huilstruik uit te hangen in de media over het uitblijven van succes kan meneer Hutchinson zich beter focussen op het maken van games die mensen wel willen spelen.
Post automatically merged:

Dus ze hadden gedacht dat mensen de game ook nog hadden gekocht nadat ze het voor een paar euro per maand kunnen spelen?
Ja, dat is dus ook exact wat ik doe met de games die me echt aanspreken want vroeg of laat verdwijnen ze ook weer uit Game Pass, het mooie van dit systeem is dat je gelijk kan spelen terwijl je rustig een aanbieding afwacht.
Het probleem van meneer Hutchinson is dat de games van Raccoon Logic kennelijk zelfs op deze manier niet verkopen, en dat verbaasd mij niets.

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh