Russische drones gebruiken Nvidia Jetson Orin om autonoom te opereren

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Tsja, dit zal ongetwijfeld blijven gebeuren zolang de westerse wereld geen eindverantwoordelijke aanstelt om met een technocratische blik haar eigen belangen te beschermen, feit is dat het merendeel van de mensen die hier iets aan kan doen dezelfde instelling hebben als mij wanneer het bijvoorbeeld over Tiktok gaat: ''Het bestaat, maar ik zal het nooit gebruiken en als ik het maar lang genoeg negeer gaat het vanzelf weg.''

Dit probleem is op te lossen, maar omdat het opofferingen zal vragen van de uitvoerende macht die simpelweg nooit het woord 'minder' geleerd heeft zal het heel lang op sleeptouw genomen worden tot het tot diezelfde mensen raakt en pas dan als het al veel te laat is zal er een oproep komen om dingen anders te gaan doen, dat is jammer maar het is wat het is.

Edit: ik had eerst ''een bepaalde groep'' in plaats van ''de uitvoerende macht'' in mijn bericht staan maar na dit nog een keer nagelezen te hebben viel me op dat de lezer van dit bericht dit zelf in kan vullen en dat zou mogelijk tot misverstanden kunnen komen, vandaar de edit.

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh