Intel verliest talent na schrappen projecten – Samsung vist ervaren werknemers binnen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Moet gelijk aan me eigen werk denken.. Staat er ook bijna zo ongeveer er voor. Maar meer door een vrij moeilijke markt.

Jammer voor de eens zo grootheid van Intel. Ik denk inderdaad dat terugvallen op hetgeen je goed kan en waar je ook winst kan halen de eerste bekommernis zou moeten zijn.
Qua brain drain, tja concurenten zien waar talent zit en als wernemer kies je eieren voor je geld natuurlijk, zeker als je nog wat jaren te werken hebt en een huis afte betalen hebt en wie weet studerende kids..

Jammer voor de eens zo grootheid van Intel. Ik denk inderdaad dat terugvallen op hetgeen je goed kan en waar je ook winst kan halen de eerste bekommernis zou moeten zijn.
Qua brain drain, tja concurenten zien waar talent zit en als wernemer kies je eieren voor je geld natuurlijk, zeker als je nog wat jaren te werken hebt en een huis afte betalen hebt en wie weet studerende kids..
Ach je kan ook voor jezelf beginnen. Bevalt me eigenlijk best goed, al mis ik sommige mensen wel.

Ach je kan ook voor jezelf beginnen. Bevalt me eigenlijk best goed, al mis ik sommige mensen wel.
Dat klopt zeker! En je doet het ook goed.
Maar als voormalige zelfstandige verkies ik het toch om voor een werkgever te werken, de paperassenwinkel was niet zo aan mij besteed en ik was niet groot genoeg om er een full time boekhouder op na te houden.

Dat klopt zeker! En je doet het ook goed.
Maar als voormalige zelfstandige verkies ik het toch om voor een werkgever te werken, de paperassenwinkel was niet zo aan mij besteed en ik was niet groot genoeg om er een full time boekhouder op na te houden.
Uiteraard is het niet altijd een feest, maar het maken van een mooie website en eerlijke informatie delen is mijn passie.

Uiteraard is het niet altijd een feest, maar het maken van een mooie website en eerlijke informatie delen is mijn passie.
Helemaal mee eens, en dat hoeft niet elke keer een uitgebreid verslag te zijn. Voor mij geldt dat het gewoon eerlijk moet zijn zonder enige verkleuring door sponsoring of eigen voorkeur.. Alhoewel iedereen die natuurlijk wel heeft ;)

Helemaal mee eens, en dat hoeft niet elke keer een uitgebreid verslag te zijn. Voor mij geldt dat het gewoon eerlijk moet zijn zonder enige verkleuring door sponsoring of eigen voorkeur.. Alhoewel iedereen die natuurlijk wel heeft ;)
We mikken met Ti op techliefhebbers met een wat hoger kennisniveau. Dat betekent dat we bijvoorbeeld bij een nas-review niet het OS compleet gaan uitleggen, maar wel weer artikelen maken hoe je complexere functies kunt gebruiken. Dat maakt reviews op bepaalde delen wat korter, maar op sommige onderdelen weer wat langer en dieper.

Waren ze het talent al niet kwijt?
Kijk waar ze nu staan....:p

Jarenlang op hun reet zitten niks doen...
2% verbetering hier, 4% verbetering daar en breng maar weer wat nieuws uit...
Ja dan gaat de concurrentie je vanzelf eens voorbij:bigok:

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh