Asus ROG Kithara Review. Deze hoofdtelefoon is verbazingwekkend goed

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Asus ROG Kithara was een van de smaakmakers op de CES 2026, die onlangs plaatsvond in Las Vegas. Het brengt met dit model een hoofdtelefoon op de markt die audiofiele kenmerken heeft. De grote vraag is natuurlijk wat je er als computergebruiker aan hebt.
... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Het kan qua geluid wel heel goed zijn maar wat mij vooral op valt is lomp groot en lelijk, ook het door Asus opgegeven gewicht van 420 gram gaat het voor mij niet worden en dat had ik eerlijk gezegd wel bij de minpunten verwacht.

Er zit ook een prijsverschil van bijna 300 euro tussen. En wat mij betreft gaat er ook niks boven bedraad.
De Hator kan ook direct via USB aangesloten worden, en de 20ms (6-7 meter) latency als je hem met de dongle gebruikt valt ook te verwaarlozen. Maar inderdaad: dit is een hele andere (prijs)categorie.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh