Wifi 7 beter overslaan?

HallometRobin

Kenner
Thread Starter
Lid geworden
apr 16, 2024
Berichten
869
Ik vraag me af hoe goed wifi 7 nou eigenlijk is.

Als ik dit lees:



Routers zoals de Fritzbox 5690XGS en de ASUS RT-BE88U hebben geen 6Ghz band.. Gaat dit in de toekomst geen probleem opleveren als je dit nu niet zou hebben??

Ja snap dat ze met Wifi 8 al bezig zijn, maar goed er zijn helemaal geen Glasvezel XGS-pon routers te vinden, laat staat voor een beetje redelijke prijs.
 
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..


Terug
Bovenaan Onderaan refresh