HallometRobin
Kenner
Thread Starter
- Lid geworden
- apr 16, 2024
- Berichten
- 869
Ik vraag me af hoe goed wifi 7 nou eigenlijk is.
Als ik dit lees:
tweakers.net
Routers zoals de Fritzbox 5690XGS en de ASUS RT-BE88U hebben geen 6Ghz band.. Gaat dit in de toekomst geen probleem opleveren als je dit nu niet zou hebben??
Ja snap dat ze met Wifi 8 al bezig zijn, maar goed er zijn helemaal geen Glasvezel XGS-pon routers te vinden, laat staat voor een beetje redelijke prijs.
Als ik dit lees:
Belangrijk EU-adviesorgaan: geef 6GHz-band aan 6G, niet aan wifi
De Radio Spectrum Policy Group raadt de Europese Unie aan om de 6GHz-band voor 6G te gebruiken en niet voor wifi. De RSPG is een belangrijk adviesorgaan van en voor de EU. Dit besluit kan betekenen dat wifi in de EU minder snel zal zijn dan wifi in andere werelddelen.
Routers zoals de Fritzbox 5690XGS en de ASUS RT-BE88U hebben geen 6Ghz band.. Gaat dit in de toekomst geen probleem opleveren als je dit nu niet zou hebben??
Ja snap dat ze met Wifi 8 al bezig zijn, maar goed er zijn helemaal geen Glasvezel XGS-pon routers te vinden, laat staat voor een beetje redelijke prijs.