'Accu iPhone 17 Air volstaat voor derde van gebruikers niet om dag door te komen'

Lid geworden
mrt 6, 2017
De vermeende iPhone 17 'Air' is opnieuw opgedoken in de geruchtenstroom. The Information heeft namelijk een bericht gepubliceerd waarin onder meer de accu van de aankomende smartphone aan bod komt. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
De prijs van dun is wel heel hoog met alles wat je in moet leveren t.a.v. een normale telefoon.
Als ik kijk wat ik met de telefoon doe zal ik best een dag halen mede dankzij het tablet gebruik ernaast, maar ik wil alle andere concessies niet doen voor een ongetwijfeld pittige prijs.

Volgens The Information zou Apple aan een hoesje met ingebouwde accu werken om de accuduur te verlegen
Met dit soort lapmiddelen voor je "premium" telefoon begint het zelfs een behoorlijk sneue vertoning te worden.

Leuk maw als ik hem zou hebben kan die dus na een halve dag al aan de powerbank.
Nee dank je.
Nee zulke telefoons al is het Apple of Android word ik niet vrolijk van.
Wil wel mijn smartphone kunnen gebruiken zonder constant op de accu te moeten letten.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh